Virtuelni bedž će biti pokrenut uporedo sa dvonedeljnom online kampanjom koja se podudara sa Međunarodnim danom protiv nasilja nad ženama, 25. novembrom, čiji je simbol bela traka (white ribbon).
Britanska dizajnerka se pridružila uvaženim članovima Fondacije PPR za ženska prava i dostojanstvo, među kojima su i kreativna direktorka brenda Gucci Frida Giannini i direktorka Balenciage Isabel Guichot.
Kampanja će se promovisati preko društvenih mreža Facebook i Twitter.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti