„Odrasla sam Peruđi, u svetu van mode, pa o njoj nisam učila dok nisam odrasla i odselila se. U Milanu su žene zaista posvećene modi, i svi veliki modni brendovi su osnovani tamo, ali ipak žene ne osećaju pritisak i nisu opterećene modom“, izjavila je Monika.
Ona smatra da Italijanke brinu o svom izgledu, da imaju poseban odnos prema lepoti, naročito u u Milanu. Po njenom mišljenju, stil u Milanu je elegantniji i konzervativniji u odnosu na Rim.
Kada je imala 25 godina, Monika je postala modno lice kuće Dolce and Gabbana.
„Neverovatno je raditi sa njima. To je verna italijanska priča o ljubavi i prijateljstvu – najvažnijim stvarima u životu. Kada radimo nove fotografije, to nije posao - to je zabava s prijateljima i stvaranje prelepih zajedničkih fotografija. Kao ljudi s Mediterana imamo isti ideal lepote.“
A njoj, kao Italijanki, ideali lepote su, kako kaže, Gina Lollobrigada i Sophia Loren.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti