Američki dizajner, koji među fanovima ima i holivudske glumice Katie Holmes i Rachel Weisz, postao je modni ambasador za No Finer Feeling kampanju za kuću Woolmark.

Woolmark je zaštitni znak kompanije Australian Wool Innovation (AWI), koja promoviše korišćenje vune u modi na etički način. Materijali koji nose Woolmark etiketu, podvrgnuti su rigidnim standardima proizvodnje.

„Ova saradnja usledila je nekako prirodno. Ja sam i ranije koristio vunu kao osnovni materijal za moje kolekcije. Veoma verujem u vunu i prema njoj sam pristrasan još od školskih dana“, rekao je Rodriguez.

Kampanja vredna 20 miliona australijskih dolara (oko 15 miliona evra), promovisaće vunu kao materijal koji može da se koriste na različite načine. Tokom kampanje, Woolmark je okupio internacionalni tim sa preko 30 dizajnera i brendova među kojima su između ostalog i Alexander Wang, Vivienne Westwood, Marc Jacobs i Giorgio Armani.
Rodriguez se pridružio kreativom timu koji osmišljava reklame. On će učestvovati i u AWI programima edukacije. Obavezao se da će za svoje sledeće dve kolekcije da koristi merino vunu.