Ovo je druga bitna promena u redovima kompanije, nakon što je prošlog leta došao novi izvršni direktor, Pierre Denise, posle ostavke Joshue Schulmana.
Sanda je od 2011. godine radila kao jedan od direktora sa Simonom, a sada će preuzeti potpunu odgovornost za sve proizvode linije brenda Jimmy Choo - cipele, torbe, parfeme, nakit, naočare, kao i za celokupni imidž brenda.
Holloway je ispraćen uz želje da uspe u svojim novim poduhvatima i zahvalnost za trud koji je uložio u marku.
“Tokom svog mandata Simon je izuzetno doprineo brendu Jimmy Choo, kako u razvoju proizvoda tako i u razvoju brenda, uključujući uspešno lansiranje Jimmy Choo parfema i naočara, kao i predstavljanje muške kolekcije”, reči su hvale izvršnog direktora Pierre Denise.
Promene u kreativnom timu brenda Jimmy Choo
Jedan od kreativnih direktora brenda Jimmy Choo Simon Holloway napustio je ovu modnu kuću.
Pročitaj još
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti