Carolina Rush izrazila je svoje zadovoljstvo jer je Fashion Week u Londonu privukao dizajnere i kupce širom sveta. Ona je za to najviše zahvaljuje trenutku održavanja.
"To je post-olimpijski sindrom. Tokom Olimpijade velika količina pažnje je bila usmerena na Veliku Britaniju. To je dovelo odlične dizajnere na London Fashion Week, a uz pomoć interneta revije su dostupne publici širom sveta pa su i brendovi samim tim znatno profitabilniji", rekla je Carolina.
Zahvaljujući partnerstvu sa Righsterom i YouTubom, 21 revija ove sezone je emitovano uživo. Modne kuće Burberry i Topshop potrudile su se da putem raznih internet tehnologija animiraju publiku širom sveta.
Na revijama u Londonu pojavio se rekordan broj kupaca iz Sjedinjenih Američkih Država, bilo da se radilo o kolekcijama modnih "teškoligaša" poput L'Wren Scotta i Tom Forda, do debitera.
Među high street brendovima na ovosezonskom rasporedu bili su i Whistles i River Island koji su predstavili rezultate njihove saradnje sa Rihannom. Osim Rihanne celebrity imena koja su se pojavila u londonu prošle nedelje bili su manekenka Cara Delevingne i zvezde Justin Timberlak i Jessice Biel koji su zauimali prve redove na revijama.
„Takve stvari privlače medije, što povećava prodaju“, objasnila je Rush. „Javnost se upoznaje sa brendom i sa fanovima tog brenda gledajući revije i poznate koji su se nalazili u prvim redovima. Može biti da publika nije pratila ili podržavala nekog dizajnera, ali da otkrije prateći celebrity zvezde. Tako se otkrivaju talenti“, dodala je Carolina.