Kompanija Marks&Spencer regrutovala je Hilary Alexander kao specijalnog modnog konsultanta. Ova renomirana novinarka koja je prethodno bila modni direktor u The Daily Telegraph-u, biće zadužena za specijalne izmene glavnih odevnih linija koje ce M&S tokom sezone prodavati preko interneta i u prodavnicama širom zemlje.
Ona će takođe biti domaćin u nedeljnoj kolumni Ask Hilary na sajtu brenda, i u njoj će odgovarati na modna pitanja potrošača.
“Uzbuđena sam što ću raditi sa legendarnim britanskim brandom M&S i pokušaću da uživam što više u ovoj ulozi”, rekla je Hilary i dodala: “Već godinama kupujem u M&S, i zato sam oduševljena što sam dobila priliku da se priključim ovom timu.”
Hilary se povukla iz The Daily Telegraph-a u junu 2011. godine, a trenutno radi na svojoj autobiografiji.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti