Patrick Robinson, bivši kreativni direktor GAP-a, lansira svoj brand pod imenom Paskho, a nova linija ovog američkog dizajnera opisana je kao “sportska, kul, seksi urbana odeća namenjena ostvarivanju svoje strasti“.
Robinson će plasirati svoj brand preko internet sajta kickstarter.com.
Početna linija, koja će krenuti sa prodajom u julu, sastojaće se od 19 muških komada, uključujući kargo šorceve i pamučne majice.
“Želeo sam da imam direktnu vezu sa potrošačem. Prvo ću predstaviti prototype, koji će se proizvoditi samo ako prethodno budu poručeni”, rekao je Patrick u izjavi za New York Times i dodao: “Ovo nije linija koju možete nositi samo u teretani, već naprotiv, ovu liniju bih opisao kao dobru kako za vežbanje tako i za izlaske.”
Inače, Patrick Robinson je dobio otkaz kao kreativni direktor u Gap-u 2011. godine, nakon četiri godine rada u ovoj kompaniji i veruje se da je loša prodaja bila glavni razlog za to. Patrick je pre Gap-a radio u kompanijama Giorgio Armani, Paco Rabanne, Anne Klein i Perry Elli.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti