Patrick Robinson, bivši kreativni direktor GAP-a, lansira svoj brand pod imenom Paskho, a nova linija ovog američkog dizajnera opisana je kao “sportska, kul, seksi urbana odeća namenjena ostvarivanju svoje strasti“.

Robinson će plasirati svoj brand preko internet sajta kickstarter.com.

Početna linija, koja će krenuti sa prodajom u julu, sastojaće se od 19 muških komada, uključujući kargo šorceve i pamučne majice.

“Želeo sam da imam direktnu vezu sa potrošačem. Prvo ću predstaviti prototype, koji će se proizvoditi samo ako prethodno budu poručeni”, rekao je Patrick u izjavi za New York Times i dodao: “Ovo nije linija koju možete nositi samo u teretani, već naprotiv, ovu liniju bih opisao kao dobru kako za vežbanje tako i za izlaske.”

Inače, Patrick Robinson je dobio otkaz kao kreativni direktor u Gap-u 2011. godine, nakon četiri godine rada u ovoj kompaniji i veruje se da je loša prodaja bila glavni razlog za to. Patrick je pre Gap-a radio u kompanijama Giorgio Armani, Paco Rabanne, Anne Klein i Perry Elli.