Ovakav uspeh američkog kreatora ni malo ne čudi s obzirom na to da je njegov brend u toku 2012. godine imao 19.6 posto od ukupno 31 miliona globalnog pretraživanja na internetu, a u broju obožavalaca na društvenim mrežama prestigao je Marc Jacobsa i Ralph Laurena.
U specijalnom profilu napravljenom povodom ovog izbora, dizajner Zac Posen napisao je: "Michael je spreman da postane sledeći modni bilioner. Potrebna je velika otpornost i izdržljivost da biste trajali decenijama. Michael je to uspeo jer ima izuzetno jasnu viziju. On je pun energije i veoma jedinstven. Njegova ljubav prema ljudima, životu i kulturi odiše i u njegovim modelima."
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti