„Krakoff je dao veliki doprinos brendu, pretvorivši ga u vodeći internacionalni accessories brend, i to je od neprocenjive vrednosti. U kompaniji, svi se divimo i poštujemo sve što je Reed postigao“, rekao je Lew Frankfort, predsednik i izvršni direktor Coach-a.
Ova odluka dolazi sa vestima da brend istražuje „strateške opcije“ za Krakoffov istoimeni brend lansiran 2010. Postoji šansa da se deo proda grupi u kojoj će Krakoff učestvovati, navodi WWD.
„Zahvalan sam Lewu Frankfortu i članovima upravnog odbora na podršci i sjajnoj prilici koja mi je pružena“, rekao je Karkoff, dodajući da ima puno poverenje u kreativni tim i da im se zahvaljuje na njihovoj posvećenosti.
U januaru ove godine, iz kompanije su najavili da se brend redizajnira i da će postati lifestyle brend, sa fokusom na njihovu ready-to-wear žensku liniju.
Sandra Hill, bivši kreativni direktor brenda Paul Smith, unajmljena je da osnaži Coach.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti