Cilj ove kampanje je da poveže žene celog sveta ohrabrujući ih da tvituju i razmenjuju utiske o svojim omiljenim proizvodima.
„Jako sam uzbuđena što radim za St.Tropez. Koristim njihove prouzvode od kako su se pojavili i imam u njih potpuno poverenje. Uvek se osećam sigurnije sa St.Tropez tenom.“, rekla je Kate o svom novom angažmanu.
Michelle Feeney, glavni menadžer Cussons Beautyija, u sklopu koga je i St. Tropez, je ushićena zbog angažovanja Kate Moss i nada se da će kampanja u kojoj se ona pojavljuje doprineti većem nivou brige o bezbednosti kože.
„Veoma smo zadovoljni što je Kate izabrala da radi sa nama na našoj novoj kampanji. To je važan znak koji govori o kvalitetu naših proizvoda. Status Kate Moss u svetu mode nam mnogo znači, a njeno povećano učestvovanje u kampanjama je samo dokaz da je žene svih starosnih doba ozbiljno shvataju. Ne samo što je lepa, ona ima i izuzetan stav. A St.Tropez govori o stavu“, rekla je Michelle.
Kao svetski poznat brend sa iskustvom sa ovakvim proizvodima St.Tropez se sada može pronaći u osamnaest zemalja.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti