45-ogodišnja Australijanka koja već ima iskustva u reklamnim kampanjama za Chanel No.5 i Omega satove istakla je da je “oduvek volela modu i da je često koristila kako bi se uživela u neki karakter“. “U Jimmy Choo ženi postoji velika doza misterioznosti, ženstvenosti i kompleksnosti“, dodala je.
Kreativna direktorka ove modne kuće, Sandra Choi, takođe je veoma zadovoljna saradnjom sa poznatom glumicom.
“Nicole je jedna od najpopularnijih glumica na svetu“, rekla je Choi. “Ona je odmerena, prefinjena, prkosna, snažna, ženstvena i senzualna“.
Kampanju koja, kako kažu u Jimmy Choo, ima filmski osećaj i nagoveštava moć i zavođenje Jimmy Choo žene, prošlog meseca fotografisao je Mikael Janssen, a premijera se očekuje tek u avgustu.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti