Američki dizajner obuće Stuart Weitzman otvorio je svoj ekskluzivni butik u Milanu tokom aktualne Nedelje mode koja se u italijanskom centru mode održava ovih dana.
Specijalna gošća na otvaranju bila je engleska manekenka Kate Moss. Tokom večeri svim prisutnima je bio prezentovan reklamni video "Made for Walking" koji je za pomenuti brend snimila Mossova.
U crno-belom video snimku prelepa Kate šeta londonskim ulicama u Weitzman čizmama.
Britanska manekenka od koje bismo uvek kupili sve što prodaje tokom videa menja nekoliko modela čizama, od dubokih, antilop do malo plićih, lakovanih, dok se u pozadini čuje legendarna pesma od Nancy Sinatre "These boots are made for walkin".
Kompletna kampanja uključuje i Youtube / Instagram nagradnu igru koja poziva sve fanove Kate Moss ali i one kojima su cipele i čizme fetiš, da snime svoj video koristeći hashtag #madeforwalking.
Odlične reklame koje je Weitzman pokrenuo poslednji niz godina povećale su prodaju njegovih medela za 4 puta u poslednje dve i po godine. Sa moćnom Kate, koja je trenutno u centru pažnje zbog najave januarske naslovnice za Playboy, verujemo da će i ova kampanja biti pun pogodak i da će prodaja skočiti još više.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti