Brigette Bardot, ultimate modna ikona koja inspiriše mnoge umetnike decenijama zahvaljujući svom "francuskom" duhu, seksi izgledu i prekrasnoj plavoj kosi, bila je glavna inspiracija u najnovijoj Jimmy Choo reklamnoj kampanji za kolekciju Cruise 2014.
U ulozi slavne BB se našla holivudska diva Nicole Kidman, koja je u prekrasnom ambijentu Hamptona na obali okeana snimila reklamu u vrlo ležernom i seksi izdanju noseći Jimmy Choo modele.
U video snimku koji se pojavio kao najava kampanje a koji otkriva scene tokom snimanja, Nicole priča o Bardot, o omiljenim Jimmy Choo "Sunday" cipelama ( koji se zovu kao njena kćerka) i o tome zašto bi sve visoke žene trebale da nose visoke potpetice. Slavna glumica je u video spotu otkrila i skrivenu stranu sebe, priznajući da je party girl koja može da igra na stolu sa zmijom ali i da se kupa gola u okeanu.
Ovo je druga zajednička reklama za poznati brend i australijsku glumicu od kada je Sandra Choi, nova kreativna direktorka brenda. Povodom ove saradnje, dizajner Jimmy Choo je izjavio: "Ovaj put smo "uskočili" u život jednog koktel majstora i izmiksovali smo uzbuđenje koje svaki društveni event nosi sa sobom zajedno sa dizajnom koji ide uz luksuzan šampanjac ali i margarite kraj spektakularnog bazena."
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti