U novoj kampanji koja nosi poruku „Belive in Magic & Sparkle“, Rosie se transformiše u likove iz poznatih bajki. Tako trčeći za svojim psom kao Alisa u zemlji čuda upada u rupu i završava na fashion party-ju Ludog Šeširdžije među čijim gostima se nalaze i druge celebrity ličnosti poput David Gandy-ja i Helen Bonham Carter.
Dalje dogodovštine je vode kroz uloge Crvenkape u potrazi za bakinom kućom, Jasmine koja leti na stylish magičnom ćilimu, kao i Dorothy sa svojim crvenim cipelama.
„Ovogodišnjom reklamom želeli smo da oživimo magiju Božića za koju naši kupci kažu da predstavlja sinonim M&S“, objasnio je Patrick Bousquet – Chavanne, izvršni direktor za marketing i razvoj poslovanja u M&S.
Oživevši najlepše bajke na glamurozan način reditelj Johan Renck stvorio je moderan ep u kom se moda stapa sa fantazijom.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti