Vozeći se jugom Francuske u baby plavom vintage Fiatu dok joj kosa vijori na vetru, a sunce osunčava autft i njen osmeh, Alexa Chung izgleda kao da je je već godinama deo Longchamp familije.
U reklami koja obeležava dvadeset godina od pojave najprodavanije torbe brenda Le Pliage, tv vodteljka, manekenka i pisac nosi pomenuti model u jarkim bojama, od limun žute do vatreno crvene. Kompletnu kampanju je fotografisao Max Vadukul.
Alexa je zamenila Coco Rocho na mestu zaštitnog lica francuskog brenda aksesoara za koji su još radile i Kate Moss, Audery Marnay i Sasha Pivavarova.
30-godišnja britanska manekenka je početkom meseca najavila makeup liniju u saradnji sa kompanijom Eyeko, a za Vogue je izjavila da bi volela u skorije vreme da pokrene i svoju kolekciju odeće.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti