Cindy Crawford je jednom rekla: "Volela bih da izgledam kao Cindy Crawford"  aludirajući na činjenicu da je i njeno lepo i privlačno lice prolazilo kroz nekoliko Photoshop lejera i lejera pre nego što bi urednici, fotografi, dizajneri izabrali sliku za naslovnicu, editorijal, reklamu, intervju...

Da su mediji ti koji godinama zajedno sa modnom industrijom plasiraju i promovišu nerealne standarde lepote, pokušala je kroz svoje predavanje da predstavi Jean Kilbourne koja se godinama bori protiv takvih uticaja.

"Mediji su ti koji prodaju imidž, koncept ljubavi, seksualnosti, uspeha, i što je najvažnije prirodnosti, odnosno toga ko smo i ko treba da budemo. Ta besprekorna lepota i perfektna linija koje oni promovišu su daleko od stvarnosti, a sve žene na svetu izlažu velikom pritisku."

Savršene lepotice iz medija doprinose tome da se pripadnice lepšeg pola posmatraju kao objekti, što je izazvalo epidemiju poremećaja u ishrani širom sveta.

Da bi svaka žena bila po meri medija, ona po Jean ulaže svu svoju energiju, vreme i novac, a to je ne samo jedan glup potez nego i nerealan jer...niko ne izgleda kao devojke iz reklama, pa čak ni one same.

Taj zategnut, besprekoran izgled, bez bora, bez pokreta je rezultat prevelike upotrebe programa za obradu slika. U želji da demonstrira do koje mere se prelepe žene širom sveta doteruju i menjaju, Jean je prikazala i jedan više nego uverljiv i efektan video.

Uostalom, pogledajte sami: