Slavni francuski dizajner je u intervju za Instyle magazin naglasio da iako poseduje čak četiri iPhone-a, nije fan mobilnih telefona, i nema nameru da otvori nalog na Twiteru, ili bilo kojoj drugoj popularnoj mreži.

Chanelovo vizionar je takav stav obrazložio s izjavom da u životu ima dovoljno prijatelja te da mu nije potrebno da komunicira sa strancima.

"Svet je u totalnom haosu od tih iPhone telefona. Ja definitivno nemam vremena, a i da imam, ne bih ga provodio na društvenim mrežama. Dan je prekratak da bih ga na to trošio, a nemam želju da upoznajem neke nepoznate prijatelje. Poznajem dovoljno ljudi već.“

Francuski dizajner je takođe rekao da više i ne izlazi puno van kuće jer čak i u sred noći, neko se nađe da mu se javi, i ako su ti ljudi većinom prijatni, takve situacije ga dosađuju.

Iako je Chanel definitivno postao ultimate brend poznatih (Blake Lively, Alexa Chung, Keira Knightley, Miroslava Duma), Karlu čitav taj svet nije blizak.  

"Umoran sam od svih tih poznatih. Hajde da se vratimo lepoti koja nije poznata, koja se ne slika. Poznati i ikone stila su davno prošlo vreme.“

Dok Karl nije fan s Twittera, njegova sijamska mačka Choupette, za koju je kreator izjavio da bi je oženio, ima već 33.000 pratilaca na microblogu.

"Choupette ima dve služavke, i sa mnom putuje na jug Francuske, ali u svom privatnom džetu. Ponaša se vrlo drsko i ponosno, jede iz srebrnog posuđa ko prava dama, ništa nikada, ali nikada ne padne s njenog kreveta. I ne podnosi druge životinje."