Poznati španski brend Mango je zvanično objavio da pokreće posebnu liniju Violeta koja će biti napravljena isključivo u rasponu od 40. do 52. broja (evropska klasifikacija), odnosno od 8. do 20. broja (američka).
Mango je poslednji u nizu brendova koji je odlučio da u okviru svoje ponude ima modele s plus size brojevima, kao što su Asos, DKNY, Lands’ End, pa aplaudiramo ovoj Mangovoj odluci.
Ono što nažalost prati svaku plus size kolekciju je politika velikog broja kuća da nekako zapostave, odnosno stave u drugi plan te kolekcije (odeća je samo malo veća od klasičnih brojeva, nema dovoljno modela na lageru ) pa vremenom prosto kao da više i ne postoji u okviru standardne ponude.
Međutim, ispred španskog giganta, najavljeno je da će Violeta biti dizajnirana tako što će dizajneri tokom kreiranja imati na umu samo žene s oblinama, odnosno kupca koji traži samo plus size modele.
Zarad najavljene kolekcije, Mango će zaposliti tim od 40 dizajnerskih eksperata koji će preurediti početkom januara njihove butike u Francuskoj, Nemačkoj, Italiji, Holandiji, Tuskoj, Rusiji i Španiji s odeljenjem za ovu liniju. Svaka kreacija će se naći i na zvaničnom mango sajtu.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti