Francuska modna kuća Saint Laurent predstavila je svoju najnoviju kampanju za kolekciju proleće/leto 2014. Na upečatljivim crno-belim fotografijama dominira nota rock 'n' roll sveta, toliko svojstvena glavnom vizionaru brenda Hediju Slimaneu.

Slike kampanje prvo su se pojavile na Laurentovim stranicama po društevim mrežama. Kompletnu kampanju je fotografisao, niko drugi do samog Hedija Slimanea u Los Anđelesu, a među glavnim modelima su se našle manekenke Natalie Westling i Nastya Sten, kao i model Jeff Fribourg.

Kampanja je provokativna, svo vreme dominira buntovnom raspoloženje, mrak i neki spooky element, a u video spotu koji je ispratio kampanju čujemo pesmu Teenage Girl, losanđeleskog benda Cherry Glazerr, koju je proslavio Tavi Gevinson u svom RookieMagu prošle godine.

Sjajan lyrics je bio genijalna dopuna rotaciji fotografija (Sneaking cigarettes at lunchtime / Sun feels safe and sublime / Pink sparkly sunglasses lying by the pool / Rob Kardashian's a tool)...za girly, dreamlike vajb.

Ovo je drugi put kako je Hedi izabrao muzičku podlogu od Cherry Glazerr, shodno činjenici da je u svojoj debitantskoj kampanji angažovao pevačicu brenda Clementine Creevy da napiše pesmu za senzualni ples Lide Fox u video spotu za prethodnu kampanju.

Mnogi su prokomentarisali da je ovo možda najbolja kampanja Saint Laurenta, iako su na račun kreatora stigle kritike da su modeli premršavi. Međutim, to je moda koju Hedi kreira i od koje ne odustaje. On radi ono što radi većina kreatora: prodaje teen modu i mladolik izgled odraslim osobama po neverovatno visokoj ceni.