Snimljena u režiji Nicolasa Winding Refna, poznatog po filmovima Vozač i Samo Bog oprašta, kampanja će imati premijeru za vreme finala američkog prvenstva u bejzbolu 2. februara 2014. godine.

U zapletu prepunom akcije, David se tokom foto-sesije nalazi zarobljen na krovu zgrade, samo u donjem rublju i bez mogućnosti da siđe. Primoran je da se snalazi kako zna i ume, pri čemu je morao sam da izvede sve svoje akrobacije. Dejvid je snimio dve alternativne verzije, a omiljena verzija gledalaca odabraće se glasanjem na veb-sajtu hm.com. Glasanje počinje 27. januara.

„Bilo je veoma uzbudljivo raditi na novoj kampanji za H&M sa jednim od mojih omiljenih reditelja. Nicolas me je iz petnih žila podsticao da napravimo akcioni film, koji u najboljem svetlu prikazuje ovosezonsko novo donje rublje nadahnuto nasleđem“, kaže David Beckham.

Kampanja predstavlja odevne predmete iz prolećne kolekcije David Beckham Bodywear, koja nudi novi pogled na nasleđe. Majice dugih rukava, potkošulje i gaće krase pruge različitih širina, a na leđima majica dugih rukava nalaze se natpisi u koledž stilu. Premijeru će doživeti i odeća za decu David Beckham Bodywear. Mini-ja-kolekcija za dečake obuhvata majice dugih rukava, potkošulje, gaće, duge gaće i pidžama šortseve. Ovi novi artikli pridružuju se osnovnoj kolekciji David Beckham Bodywear, koja je već postala standardni deo muške garderobe od kada se pojavila u februaru 2012. godine.

Pogledajte behind the scenes video sa snimanja kampanje: