Vest da će muzička diva Erykah Badu biti glavna zvezda prolećne kampanje brenda Givenchy oduševila je sve sredinom decembra.
Tada smo imali prilike da vidimo samo jednu fotografiju koja nam je zagolicala maštu i ostavila nas nestrpljive da saznamo kako će izgledati kompletna!
Čekanje se isplatilo i Riccardo Tisci je ovih dana prezentovao finalne fotografije kampanje na kojima poznata muzičarka izgleda cool i stylish dok pozira kraj automobila i paravana kao grunge ratnica u širokom, tamnom odelu nalik fraku sve sa cilindrom na glavi, u ravnim kožnim cipelama.
Da je Riccardo oduvek bio veliki fan različitosti (u njegovim kampanjama koje su uvek drugačije zvezde su bili do sada model transeksulac Lea T, kao i albino maneken Stephen Thompson), dokazuje i ova kampanja u kojoj se pored Badu pojavljuju i manekenka Asia Chow, Maria Borges, Eboni Riley i Dominik. Dame su relativno nova imena u svetu modelinga, iako je Borges viđena na Dior Couture reviji.
Kompletnu kampanju je fotografisao duo Mert Alans i Marcus Piggott.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti