Candy crush! To je prva asocijacija kada vidimo najnoviju kampanju za aktuelnu prolećnu kolekciju dizajnerke Sonie Rykiel.
Sonia je pored Karen, angažovala i pariske dizajnere M/M da njenoj kampanji da grafičku notu. Kompletnu kampanju je ovoga puta umesto Merta & Marcusa koji stoje iza Rykiel kampanje za jesen, radio Craig McDean, koji je glavnu inspiraciju potražio u reklamnim posterima koji su bili aktuelni tokom pedesetih godina prošlog veka.
Glavna zvezda kampanje je Karen Elson koja umesto riđe nijanse kose pozira s pink kosom, ispred oslikanih panoa na kojima “đuskaju” grandiozni kolači i sladoledi.
M/M je izjavio povodom kampanje da je glavna inspiracija za panoe bila prolećna kolekcija glavnog kreativnog direktora Geralda da Conceição’s u kojoj dominira lurex, perje, zlato i svetlucavi materijali.
“Želeli smo da naglasimo tu viziju seksi, svetlucave ženstvenosti,” stoji u saopštenju M/M studia. Glavni stilista na snimanju je bila Marie Chaix, dok je za kosu bila zadužena Eugene Souleiman, dok je make up radila Diane Kendal.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti