Možda je Dan zaljubljenih iza nas, ali ne i iza američkog brenda Banana Republic koji je odlučio da prolećna kampanja bude u znaku istinske ljubavi.
Kampanja u kojoj su zvezde parovi iz stvarnog života nije samo šarmantna već nudi i element promene, nečeg drugačijeg od onog što smo videli u aktuelnim spring kampanja poznatih brendova.
Kompletna kampanja koja se naziva True Outfitters je osmišljena nalik filmu u kom se prepliću autentičan američki stil i veze iz stvarnog života, a među parovima najpoznatiji su dizajner enterijer Nate Berkus i njegov verenik Jeremiah Brent, kao i manekeni Sara Blomqvist i Jeremy Young.
Parovi su snimljeni u casual, svakodnevnoj atmosferi šetaju plažom, igraju s decom, voze bajs…sve s osmehom na licu!
U prolećnoj kolekciji koja se zove California Collection, dizajnerski tim je odlučio da se vrati korenima, odnosno prvim kolekcijama brenda koje su definisale najbolje od najboljeg što je mogao da ponudi osunčani San Francisko.
Banana Republic je do sada imala klasične, prefinjene kampanje u kom su modeli bili uglavnom manje poznati manekeni pa je dodatan plus što se brend odlučio za jednu ovakvu promenu i što je umesto parova koje viđamo 24h u medijima izabrao one koji su manje poznati, ali koji su daleko uverljiviji kada su u pitanju emocije.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti