Iako još uvek nije spuštena zavesa na prolećne kampanje, možemo da konstatujemo da nijedna od dosadašnjih nije izazvala toliko buke koliko Jacobsova sa Miley.
Kada je otkriveno da je kontroverzna pevačica glavno lice Marcove prolećne kampanje, početni šok je potisnula činjenica da je Miley odbio da fotografiše Jacobsov dugogodišnji saradnik, fotograf Juergen Teller.
Međutim, i taj skandal je ubrzo zaboravljen zahvaljujući drugoj, ali ovoga puta daleko bitnijoj činjenici: Miley ume da pozira! Sa ili bez looka mokre kose.
Uostalom, Marc očito ume da prepozna nečiji potencijal pored loše medijske slike. Setite se samo kako nas je iznenadio kada je u svoje jesenje modele obukao maestralnu Kendall Jenner koja se potom pojavila na reviji Givenchyja ali i Karla Velikog?
Ako još uvek sumnjate u Marcov izbor, pogledajte finalne fotografije kampanje koju je uslikao David Sims.
10 NAJBOLJIH ANTI-AGE NAMIRNICA KOJE BOOSTUJU KOLAGEN: Nakon 40. godine pojačajte njihov unos za mlađu i čvršću kožu
ŠTA JE ZAPRAVO LOŠE U ČESTOJ KUPOVINI NOVE ODEĆE? Black Friday je pravo vreme da preispitate šta kupujete i koga pratite
TRIKOVI UZ KOJE ĆE FRIZURA NAKON FENIRANJA TRAJATI DUŽE: Sačuvajte volumen i gustinu kose i po nekoliko dana
NOVA ZARA HAIR KOLEKCIJA ĆE VAS OČARATI: Glitter In Gold donosi proizvode za pozlaćenu kosu tokom praznika
DA LI SE VAŠA LJUBAV GASI? Ovo su 3 faze koje parovi prolaze pred kraj veze ili braka