I dok su mnogi pomislili da je u najnovijoj kampanji Jimmy Chooa, mladolika plavuša manekenka Agyness Deyn, pogrešili su! Opet Nicole. Mama četvoro dece i žena koja ima 46 godina izgleda kao mlada devojka dok četvrti put za redom u paru sa pomenutim brendom nas oduševljava svojom lepotom, transformacijom i harizmom.

Nakon što nas je u prethodnoj oduševila lookom Brigitte Bardot, ovoga puta, u kampanji za pre-fall 2014 Nicole se vraća u liku mlađe, urbane devojke koja šeta kreacije u rokerskom chic stilu.  

"Nicole je idealna za Jimmy Choo jer predstavlja ženu koja ima odlučan stav i buntovni glamur koji je ključan za pre-fall kolekciju,“ izjavila je Sandra Choi, kreativna direktorka brenda Jimmy Choo.

Na netu se već pojavila prva fotografija kampanje koja će kompletna starovati u maju. Na pomenutoj fotografiji australijska glumica je stilizovana samo u beli, strukirani sako ispod kog se vidi da nema apsolutno ništa (ni suknju, niti brus), s kosom a la Sienna Miller, dok se beli dim širi oko nje.  

Fotografiju prati i kratak video u kom Kidman šeta pustinjom u kožnim pantalonama, cipelama i torbama brenda, a tu je i seksi vožnja motorom.... I video i fotografije je radio Willy Vanderperre sa kojim Nicole obožava da radi.

„Uživala sam radeći sa Willyjem na setu. Slušali smo dosta rock muzike tokom snimanja ne bi li se ta rock, buntovna atmosfera preselila i na set.“