Nije prošlo ni godinu dana od kada je Jeremy Scott postavljen za kreativnog direktora modne kuće Moschino, a slavni dizajner je već odlučio da se posebno pozabavi promenom imidža ove luksuzne italijanske kuće.
Prva kolekcija sa njegovim potpisom, u kojoj su dominirali modeli u intenzivnoj crvenoj i žutoj boji s „mcdonalds“ notom, sama je po sebi bila uspešan zaokret ka rebrendiranju Moschina. Zato je bilo za očekivati da i nova kampanja ostavi jednak utisak.
A, ko može bolje da izmami po nekoliko uzdaha od legendarne i neprikosnovene Linde Evangeliste koja izgleda kao na početku karijere: smelo, glamurozno i autentično. Plus, bila je jedna od glavnih modela krajem osamdesetih i početkom devedesetih 20. veka kada je brend dominirao italijanskim i svetskim tržištem.
Iako je kampanja u crno-beloj boji, sviđa nam se kako su Jeremy i fotograf Steven Meisel glavne detalje iz kolekcije poput torbice sa slovom M i lancima, ovde prikazali kao aksesoare koje možete da nosite u paru sa elagantnim i svedenim modelima.
To svakako prati nasleđe koje je ostavio Franco Moschino koji nikada nije želeo „samo“ da prodaje odeću već kompletan lifestyle, a to upravo Jeremy i radi.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti