Nije prošlo ni godinu dana od kada je Jeremy Scott postavljen za kreativnog direktora modne kuće Moschino, a slavni dizajner je već odlučio da se posebno pozabavi promenom imidža ove luksuzne italijanske kuće.

Prva kolekcija sa njegovim potpisom, u kojoj su dominirali modeli u intenzivnoj crvenoj i žutoj boji s „mcdonalds“ notom, sama je po sebi bila uspešan zaokret ka rebrendiranju Moschina. Zato je bilo za očekivati da i nova kampanja ostavi jednak utisak.

A, ko može bolje da izmami po nekoliko uzdaha od legendarne i neprikosnovene Linde Evangeliste koja izgleda kao na početku karijere: smelo, glamurozno i autentično. Plus, bila je jedna od glavnih modela krajem osamdesetih i početkom devedesetih 20. veka kada je brend dominirao italijanskim i svetskim tržištem.

Iako je kampanja u crno-beloj boji, sviđa nam se kako su Jeremy i fotograf Steven Meisel glavne detalje iz kolekcije poput torbice sa slovom M i lancima, ovde prikazali kao aksesoare koje možete da nosite u paru sa elagantnim i svedenim modelima. 

To svakako prati nasleđe koje je ostavio Franco Moschino koji nikada nije želeo „samo“ da prodaje odeću već kompletan lifestyle, a to upravo Jeremy i radi.