Nije prošlo ni godinu dana od kada je Jeremy Scott postavljen za kreativnog direktora modne kuće Moschino, a slavni dizajner je već odlučio da se posebno pozabavi promenom imidža ove luksuzne italijanske kuće.
Prva kolekcija sa njegovim potpisom, u kojoj su dominirali modeli u intenzivnoj crvenoj i žutoj boji s „mcdonalds“ notom, sama je po sebi bila uspešan zaokret ka rebrendiranju Moschina. Zato je bilo za očekivati da i nova kampanja ostavi jednak utisak.
A, ko može bolje da izmami po nekoliko uzdaha od legendarne i neprikosnovene Linde Evangeliste koja izgleda kao na početku karijere: smelo, glamurozno i autentično. Plus, bila je jedna od glavnih modela krajem osamdesetih i početkom devedesetih 20. veka kada je brend dominirao italijanskim i svetskim tržištem.
Iako je kampanja u crno-beloj boji, sviđa nam se kako su Jeremy i fotograf Steven Meisel glavne detalje iz kolekcije poput torbice sa slovom M i lancima, ovde prikazali kao aksesoare koje možete da nosite u paru sa elagantnim i svedenim modelima.
To svakako prati nasleđe koje je ostavio Franco Moschino koji nikada nije želeo „samo“ da prodaje odeću već kompletan lifestyle, a to upravo Jeremy i radi.
KOJI SU NAJBOLJI PROIZVODI SA HIJALURONOM, RETINOLOM, VITAMINOM C? Milica Bukumirović donosi vodič za svaki tip kože
DA LI STE ZNALI DA JE ZAŠTITA KOŽE OD SUNCA VAŽNA I TOKOM PROLEĆA? Specijalista dermatovenerologije otkriva sve o tome
5 CHANEL PARFEMA KOJE SVAKA ŽENA TREBA DA POSEDUJE U ŽIVOTU: Ovi mirisi su zasluženo vanvremenski klasici
7 DANA JELOVNIKA MOĆNE DIJETE 1200 KALORIJA: Izgubite kilograme uz raznovrstan meni koji preporučuju i nutricionisti
5 RAZLOGA DA SE ODVAŽIŠ DA POSTANEŠ PREDUZETNICA: Ovo je znak koji si čekala!