Ako ste kojim slučajem gledajući famoznu „supermarket“ reviju francuskog brenda pomislili „hej, pa trebalo je ja da šetam između polica vozikam se u kolicima, a ne Rihanna i Cara“, evo prilike da tu misao i ostvarite.

Vodeći se najnovijim trendovima ali sigurno i primerom Marca Jacobsa koji je izazvao bukvalno „pometnju“ na internetu, kada je raspisao konkurs za novo lice putem neta, Karl Lagerfeld i ekipa iz Chanela su odlučili da vas javno pozovu na svoju sledeću „ekstravagantnu“ reviju.    

Haštag #WALKWITHKARL je napravljen od strane modeling agencije Ford Models i samog Karla u želji da se pronađe nova Chanel zvezda!

Pobednik ovog sjajnog konkursa (hej ljudii, imate priliku da šetate sa Karlom, nosite Chanel kostime i zabavljate se sa najboljim modelima na svetu!) će dobiti priliku da bude ne samo model na Chanelovoj reviji već i na reviji modne kuće Fendi.

A kako je Karl krajnje kreativan i multi-talentovan, nagrada obuhvata i photosession koji će fotografisati upravo Karl za specijalan editorijal V magazina.

Pa, da li želite da budete na sledećoj reviji Karla Velikog? Potreban vam je pomenuti hashtag i vaš najbolji selfie. Konkurs traje do 1. septembra.

Na fotkanje, i srećno!