Još
Izdanje: Potvrdi
Dodatno

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Vesti

Kampanja sa ćerkom Micka Jaggera uzburkala javnost kao nijedna do sada!

Autor Ana Dodig
Autor Ana Dodig

Sporna reklama za parfem prilično je uzdrmala vernike, koji tvrde da italijanska dizajnerska kuća neprimereno koristi simbol islamske verske svetinje...

Izvor: Foto: Just Cavalli

Najnovija kampanja za posledjni parfem iz linije Just Cavalli u kojoj Georgia May Jagger sugestivno flertuje svojim senzualnim izgledom, definitivno na prvi pogled izgleda provokativno. Ali nije zavodljiv pogled, kao ni seksepil 22-godišnje Jagger izazvao niz burnih reakcija, već slovo H, istetovirano ne samo na Georgiji već i na muškom modelu, na različitim mestima na telu.

Sporna kampanja sa ćerkom Micka Jaggera, nije samo izazvala i burne reakcije širom društvenih mreža, već i proteste organizovane širom Dizeldorfa, Londona i Los Anđelesa, gradova u kojima je prvobitno puštena reklama.

Burne reakcije je pokrenulo upravo istetovirano, stilizovano slovo „H“, koje pojedini islamski vernici smatraju spornim jer predstavlja simbol korena arapske reči„Allah. Više od pola miliona slebdenika islamskog sufizma zahteva samo jedno - da se sporni simbol ukloni iz pomenute kampanje.

Embedded Comments: CREATOR: gd-jpeg v1.0 (using IJG JPEG v62), quality = 100

“Kada odlučite da iskoristite za potrebe neke kampanje jedan ovako bitan religijski simbol, ne bi li ostvarili određenu novčanu dobit, to može samo ovako da se shvati kao potpuno nepoštovanje koje imate prema jednoj religiji. To je uvredljivo i ponižavajuće“, rekao je jedan od okupljenih demonstranata.

Embedded Comments: CREATOR: gd-jpeg v1.0 (using IJG JPEG v62), quality = 100

Najnovije

Najpopularnije

Moda

Celebrity