Od kada je došao na čelo prestižnog francuskog brenda, Nicolas Ghesquiere je udahnuo LV jedan nov život, što je debitantska kampanja pod njegovim vođstvom i potvrdila.
Bez obzira na činjenicu da je za potrebe kampanje birao proslavljene fotografe, Nicolas je umesto jednog, angažovao čak tri velika imena – kampanju je slikao trio Annie Leibovitz, Bruce Weber i Juergen Teller, koji su svojim različitim stilovima dodatno oblikovali izgled kompletne kampanje, donoseći svojevrsnu „hibridnu trilogiju“.
Annie, Bruce i Juergen Teller su istovremeno slikali svoje fotografske priče, ali na različitim lokacijama i scenografiji. Leibovitz je dugodišnju muzu i prijateljicu kreatora, glumicu i pevačicu Charlotte Gainsbourg uslikala u Njujorku. Juergen je fotografisao dansku manekenku Freju Behu Erichsen u Skandinavskom paviljonu u Veneciji, dok je Weber fotografisao čak 3 modela (Liyu Kedebe, Jeana Campbella i Kirstin Lilljegren) na lokaciji u Majamiju.
"Osnovna želja je bila da se objedini njihovo individualno, umetničko umeće u jednu priču koja je meni, odnosno LV bliska. Oni su već dokazani fotografi, čija je moćna vizualna intepretacija toliko jaka i van bilo kakve definicije 'klasičnog, običnog'. Pritom su oslobođeni bilo kakve sujete pa zajednički rad nikada nisu dovodili u pitanje. Takođe sam imao jaku potrebu da ih ‘udaljim’ od njihove komforne zone i ponudim im priliku da nam prikažu nešto drugačije.”
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti