Jesen je daleko još od nas, ali ne i jesenje kampanje koje dominiraju modnim magazinima i najpoznatijim fashion sajtovima u ovom trenutku. Poslednja u nizu je efektna kampanja brenda Kenzo.
Uvek drugačija i za nijansu ekcentričnija od ostalih, ekipa iza luksuznog francuskog brenda je odlučila da ovoga puta u svojoj kampanji oda počast kultnom režiseru Davidu Lynchu.
Poznati američki režiser čiji su surealni filmovi i serija Twin Peaks osamdesetih i početkom devedesetih stekli milionski broj fanova, je za potrebe kampanje osmislio set reklamnim panoa. Glavne zvezde kampanje su manekeni Guinevere van Seenus i Robert McKinnon.
Kampanja je inače treća po redu saradnja za duo iz Kenzoa, Humberta Leona i Carola Lima, i ekipu iza Toilet Paper magazina (Maurizio Cattelan, Pierpaolo Ferrari i Micola Talsoa).
“Glavna vodilja su nam bile prethodne kampanje. Pošto nam je David bio inspiracija za kolekciju, bilo je logično da i kampanja bude posvećena njegovom surealnom svetu,“ izjavio je Lim.
Slike iz kampanje će se po planu puštati svaki dan u formi vidoe snimaka i GIF-a na blogu brenda, ali i njihovoj Facebook, Twitter i Instagram stranici. Počev od danas.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti