Američka dizajnerka Donna Karan nastavlja da obeležava jubilarnih trideset godina od osnivanja svoje eponimne modne kuće. Ovoga puta impresivnu godišnjicu upotpunila je kampanja za jesen/zimu 2014 sa Karlie Kloss u glavnoj ulozi.
Za potrebe kampanje snimljen je i video, a kompletan koncept posvećen je pokretu.
“Pre trideset godina počela sam da kreiram tako što sam dizajnirala modele za ljude koji su stalno u nekom pokretu. Kreativne i urbane žene koje su mi slične i koje uspevaju da budu supruga, majka, profesionalac i filantrop,“ izjavila je Donna nakon lansiranja kampanje.
Ženu u pokretu savršeno je odglumila Karlie Kloos, dok se za fotografije i video pobrinuo Steven Sebring koristeći više od 100 kamera na setu koje su zumirale Karlie iz nekoliko različitih perspektiva. Rezultat je zanimljiv video koji je zapravo osmišljen u vidu nekoliko spojenih fotografija.
"Današnja Donna Karan žena je zaposlenija nego inače. Moćnija je, emotivnija, kreativnija i direktnija. Moja inicijalna želja je bila da pokažemo upravo takvu ženu. Da vizualno dokumenutujemo njenu dušu i vajb koji pulsira u njoj.“
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti