Jedna od najpoznatijih marki aksesoara na svetu, američki Coach koji se proslavio ručno rađenim kožnim torbama u poslednje vreme je počeo da menja svoju ustanovljenu produkciju klasičnih torbi.
Svežinu i moderniji dizajn, brendu je doneo nov kreativni direktor Stuart Vevers. Svestan činjenice da svaka Coach torba postaje vintage komad u garderoberu svake devojke, Stuart je odlučio da u poslednjoj kolekciji iskombinuje klasičnu Coach torbu i moto torbu. Krajnji rezultat je više nego savršen, a torbe su dostupne u prijatnim nijansama plave, ljubičaste i sive.
Ovi komadi su urbani, vintage, klasični, kul i možemo da ih zamislimo u bilo kojoj kombinacijom. Kampanju je radio Steven Meisel u Njujorku.
„Na setu smo imali tako kul, gang ekipu – Lexi Boling, Harleth Kuusik, Vanessa Mood i Issa Lish, koje su izgledale ležerno, autentično i opušteno. Kompletna fotografija odmah nas je podsetila na neku iz porodičnih albuma na koju gledamo sa nostalgijom. Ona je retro, moderna i ilustruje pravu Coach devojku.“
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti