Iako još uvek nismo videli sve jesenje kampanje za 2014, računice su nam potvrdile da je u do sada predstavljenim, dominirala jedna zvezda: Gisele Bundchen!
Brazilska lepotica je ponela 16 kampanja, što je čak za 5 više od njene slavnije i starije koleginice Kate Moss, odnosno 6 od Karlie Kloss. Zanosna gazela je bila zvezda reklama za Balenciagu, Emilia Puccia, Isabel Marant, Stuarta Weitzmana, Louisa Vuittona, Chanel, Carolinu Herreru i još 9 brendova!
Ako vas je ovaj rezultat iznenadio, nas nije. Doduše, možda nas je kao šok dočekao rezultat fotogenične Care Delevingne koja je uveličala "samo" osam kampanja.
Do ovih rezultata je došla ekipa iza sajta PeopleStyleWatch koja je bila prilično detaljna kada su u pitanju glavne zvezde jesenjih kampanja.
Tako je na njihovoj listi završila i mačka Karla Lagerfelda, Choupette koja se pojavljuje u kampanji za mačju (da, dobro ste pročitali) make up liniju brenda Shu Uemura.
Seksepilna Kate Upton uveličala je samo 3 kampanje i to za manje poznate brendove (Express, Bobbi Brown i Sam Edelman). Jedna od naših najomiljenijih IT cura, Miranda Kerr pojavljuje se u šest: Swarovski, Kora, Escada, Ochirly, Shopstyle i H&M.
Caru smo videli u osam kampanja:Topshop, Chanel, Mulberry, Balmain, Burberry, YSL, DKNY i La Perla, dok je 40-godišnja Kate Moss osvojila vicešampionsko mesto na listi zahvaljujući glavnoj ulozi u 11 kampanja: Stella McCartney , ELEVEN PARIS, David Yurman, Stuart Weitzman, Kérastase, St. Tropez, Kate Moss Lilabelle Fragrance, Liu-Jo, Topshop x Kate Moss, Rimmel i Alexander McQueen.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti