Koja vam je prva asocijacija na pomen Hedia Slimanea i fotografije?
Mračna atmosfera, crna u kontrastu sa belom, grunge i rock vajb, predmeti u pokretu, mladi manekeni, slavni modeli, puštena, duga kosa koja pada niz telo? Ovo su elementi koji dominiraju u kampanjama Saint Laurenta, već dve godine, odnosno od 2012. godine, od kada je Slimane postavljen za kreativnog direktora brenda.
Da je ipak došlo vreme za promenu, dokazuje jesenja kampanja u kojoj je glavna uloga modela pripala manekenki Valery Kaufman. Fotografije još uvek imaju taj dark, sensual vajb, ali je atmosfera drugačija u odnosu na prethodne Hedijeve kampanje.
Ukratko: grunge je dobio jedan glam makeover pa je Valery više nalik Debbie Harry nego Mariane Faithfull ili Courtney Love.
Pa iako su ove promene krajnje suptilne i minimalne, verujte da su iskorak za čoveka čiji su modeli najomiljeniji u Holivudu. Što možda jeste jedan od razloga zašto je Hedi odlučio da njegova kampanja bude više glam nego grunge.
Za potrebe kampanje je snimljen i video u kom muzički podlogu daje grupa Mr. Elevator & The Brain Hotel.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti