Osmu godinu za redom, Hilfiger je dizajnirao ograničenu seriju torbi od čije prodaje prihod ide programu „Fund for Living“.
Glavna zvezda ovogodišnje kampanje je filmska glumica Naomi Watts, dok je za fotografiju kampanje zaslužan Patrick Demarchelier.
„Velika mi je čast da budem deo kampanje zajedno sa Tommy, Patrickom i organizacijom Breast Health International“, izjavila je Naomi Watts. „Ova inicijativa generiše prekopotrebnu svest o ženskom zdravlju i doprinosi prikupljanju značajnih sredstava za borbu protiv ove užasne bolesti! Veoma mi znači što mogu da podržim inicijativu koja ističe važnost ranog otkrivanja ove bolesti. Sa dvoje male dece znam kako grozničav i brz život može da bude, ali je potrebno samo nekoliko minuta da se ode na pregled.“
Ovogodišnja torba je teget boje sa paležnim akcentima i elegantnim crvenim prugama sa strane. Napravljena od italijanske kože, a odiše Tommy Hilfiger klasik cool estetikom, a biće dostupna u odabranim Tommy Hilfoger prodavnicama širom sveta.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti