Na pragu jubileja i proslave 40 godina postojanja kompanije, “Armani look” proživljava renesansu, a mlada zvezde poput Chloe Grace Moretz biraju da nose samo njegove kreacije.

Iako je odlučio da u ovoj godini ne da nijedan intervju, poznatog italijanskog kreatora uspela je da “ulovi” naša koleginica iz američkog Elle izdanja, i to dok je Armani bio u poseti ovogodišnjem Kanskom festivalu.

Armani čije bogatstvo je procenjeno na 9 milijardi dolara, pored linije odeće, poseduje i kompaniju Giorgio Armani SpA koja obuhvata liniju aksesoara, kozmetike, nameštaja, a da ne pominjemo kako u svom vlasništvu ima i dva Armani hotela, jedan u Milanu, drugi i Dubaiju, odlučio je da ipak ispriča ponešto.

“Oduvek sam verovao kako je od ekstremnog značaja da se kreira odeća koja će da traje, i da nadživi sve trendove. To je koncept kom sam veran od početka.”

Taj koncept mu je još na samom startu karijere, 1982. godine kada je brend ušao u svoju sedmu godinu postojanja, omogućio mesto na naslovnici magazina Time, kojom je Armani postao tek drugi dizajner u istoriji koji se našao na slavnoj naslovnici (to je uspeo još samo legendarnom New Look izdanju Christiana Diora, 1957.)  Ubrzo nakon toga, Armanijev androgeni stil koji su mahom oblikovala moćna odela, kako za muškarce, tako i za dame, omogućio je dizajneru da svoje poslovanje proširi i na američko tržište, odnosno glamurozan Holivud.

Od tada, njegove kreacije su nosile Sophia Loren, Clauidia Cardinale, Julia Roberts, Penelope Cruz, Jessica Chastain, dok je čak 63 glumice do sada izabralo da ponese njegovu kreaciju na dodeli Oskara, što ga čini najpopularnijim kreatorom za red carpet prestižne filmske dodele nagrada.  

U razgovoru sa njim, novinarku Elle najviše je zanimala njegova definicija chica.

“Chic nema toliko veze sa odećom, koliko ima veze sa načinom na koji osoba nosi određene modele. Za dobar stil je potrebno vreme, kao i eksperimentisanje s ključnim komadima koji se nisu menjali toliko unazad nekoliko decenija, uprkos konstantnoj promeni trendova. U principu potrebni su vam sledeći komadi: kompaktna torba od kvalitetne kože, par udobnih cipela s tankim kaiščićem, elegantne salonke u neutralnom tonu (siva, nude), savršeno odelo ravnog, muškog kroja, dnevna haljina koja je pojam ženstvenosti, jedna zavodljiva, crna za noć, ešarpa i vuneni šal u nekoj zagasitoj, otmenoj nijasni bordo, sive ili kamel boje, jedna ekcentrična statement ogrlica i broš koji može na sjajan način da osveži bilo koji vaš look.”