Još
Izdanje: Potvrdi
Dodatno

Ukucajte željeni termin u pretragu i pritisnite ENTER

Vesti

Beyonce i Topshop najavili saradnju

Autor Ana Dodig
Autor Ana Dodig

RnB diva i britanski brend na jesen sledeće godine, prezentovaće nam zajedničku kolekciju sportske odeće...

Izvor: Foto: Profimedia

Beyonce Knowles dokazuje iz godine u godinu da je prava poslovna žena, koja nije samo skoncentrisana na svoju muzički karijeru, već želi da svoje carstvo proširi i na druge sfere, van muzike.

Zato ne treba da nas čudi njena odluka da lansira modni brend i to u saradnji sa britanskom kućom Topshop, čije modele u poslednje vreme Queen Bey, sve više voli da nosi.

Kompanija, odnosno brend će se zvati Parkwood Topshop Athletic Ltd, i u svojoj ponudi će imati prevashodno sportsku, streetwear odeću, a prva kolekcija će se već na jesen sledeće godine naći u prodaji.  

"Ovo nije saradnja. Ovo je samo zajednički posao. Kreiramo potpuno novi brend, koji će imati odvojene kancelarije, ali koje će zajedno sarađivati poslovno i kreativno,” izjavio je Sir Philip Green, poznati vlasnika Topshopa.

Na pitanje kako je do ovakvog dogovora i došlo na prvom mestu, Philip je odgovorio da je još u februaru ove godine imao sastanak sa Beyonce prilikom njene posete Londonu.

“Već tada smo pričali kako bismo mogli da pokrenemo nešto zajedno, pogotovo u sferi sportske odeće koju smo nekako zapostavili usput. A to nam se činilo i logičnim s obzirom na odeću koju inače nosi Beyonce i generalno stil koji promoviše. Do malo ozbiljnije priče smo tek došli početkom maja, trebalo nam je šest nedelja da konačno postignemo dogovor i sklopimo sve kockice ugovora.”

Da je do saradnja došlo na obostrano oduševljenje, svedoči i Beyonce koja je već izjavila kako jedva čeka da vidi konačan rezultat njihovog udruživanja.

“Oduvek sam volela da nosim krpice sa potpisom Topshopa. Znam da oni mogu da isprate moju ideju, tehnički ali i kreativno, kao i da će učestvovati krajnje ozbiljno i odgovorno u celom projektu koji nije mali.”  

Da je ovo prilično bombastična saradnja, svedoči činjenica da će samo udruživanjem na društvenim mrežama, ovaj tandem imati podršku od 22,2 miliona fanova.

Iako to još uvek nije potvrđeno, postoje indicije da će glavna kancelarija i kreativni tim bili locirani u Njujorku, kao i da će brend imati dva kreativna direktora i dva glavna dizajnera, jednog koji je specijalizovan za sportsku odeću, i drugog koji već ima profesionalno ime u svetu mode.    

Najnovije

Najpopularnije

Moda

Celebrity