Kao zaštitna lica kampanje, svetski poznate zvezde Tony Bennett i Lady Gaga, izvode numeru „It Don’t Mean a Thing (If It Ain’t Got That Swing)“ sa njihovog novog albuma „Obraz uz obraz“ (Cheek To Cheek), koji zauzima prvo mesto na top listama. Duža verzija reklame premijerno će biti predstavljena 25. novembra, na portalu hm.com.
„Nadahnuće smo pronašli u sjaju, glamuru i izobilju 40-ih godina dvadesetog veka i eri „big bend“ muzike“, kaže Johan Renck, reditelj reklame. „Prisutna je praznična i vesela atmosfera, sa naglaskom na modi. Reklama je intrigantna, energična, odvažna i ispunjena čudima“.
Cela kampanja predstavlja izazovnu i zabavnu pustolovinu u kojoj supermodeli i zvezde proslavljaju ovogodišnji božićni duh darivanja i zajedništva. Sjajno raspoloženje je upotpunjeno suptilnim glamurom elegantnih crvenih haljina, suknji i svetlucavih topova. Pleteni komadi, poput prijatnog glomaznog džempera koji smo u print kampanji mogli da vidimo na Lady Gagi, predstavljaju nezaobilazni deo praznične kolekcije.
Tokom praznične sezone, kompanija H&M će prikupljati sredstva za humanitarnu organizaciju CARE, koja radi sa siromašnim ženama i devojkama u borbi protiv globalnog siromaštva. H&M će prodavati poseban komplet poklon oznaka u svakoj od svojih prodavnica. Za svaki prodat paket, Conscious Foundation će donirati dvostruki iznos prodajne cene organizaciji CARE.
Za više informacija o organizaciji CARE posetite: www.care-women.org.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti