Svaki zaluđenik u modu kazaće vam da je Jeremy Scott trenutno najveći kralj kiča u modnoj industriji: njegova poslednja koelkcija je izgledala kao defile Barbika i manekenki stiliozovanih u Miley Cyrus, a da ne pominjemo famozne Happy Meal aksesoare iz prošlosezonske kolekcije, kojom je Jeremy debitovao na čelu kreativnog direktora brenda.
Pa zašto bi onda kampanja za prvi parfem Jeremyja za Moschino bila drugačija? Odnosno obična, očekivana, klasična? Mi stvarno ne vidimo nijedan razlog za to.
Naime, u kampanji za parfem Toy, Jeremy je odlučio da glavna zvezda bude famozni teddy bear. I to ne jedan, već osam plišanih medvedića koji su ušiveni jedan sa drugim kreirali fejk kragnu, ukras na jednostavnoj, crnoj haljini koju nosi Isabel Fontana, glavna manekenka kampanje, prikazana u blur, pink pozadini.
Ako ste se pitali "a gde je bočica?", pogledajte malo bolje, jer se prava bočica krije ispod mede koji je svojevrsno "odelo" bočice. Svaki meda je inače obučen u belu majicu na kojoj piše "This is not a Moschino Toy".
Pink, otkačenu kampanju je fotografisao Steven Meisel. Parfem je unisex i zvanično je pušten u prodaji juče, prilikom predstavljanja u londonskoj robnoj kući Harrods.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti