Sa željom prikazivanja nove ready-to-wear kolekcije u dinamičnijem svetlu, francuska dizajnerka Isabel Marant je za WWD otkrila: "Inspiracija za prolećne kreacije je bila tribal, ali ne u doslovnom smislu. Tako da smo u kampanji želeli da predstavimo modernu i urbanu devojku, ali i da istaknemo njenu surovu, divlju stranu".
Priliku da bude glavno lice u ovoj odvažnoj kampanji dobila je Nataša Poly, koja na fotografijama nosi overisize jaknu vezanu kaišem, mini suknju s printom i kožne rimljanke, sa naglašenim ratničkim make-upom.
Kampanju je fotografisao duo Inez van Lamsweerde i Vinoodh Matadin.
"Ona je ratnica, avanturistkinja, ali je istovremeno vrlo zabavna. Poenta kampanje je da je sve samo ne ozbiljna", objasnila je omiljena francuska kreatorka.
izvor: buro247.hr
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti