Jedan od najpoznatijih klišea glasi da – svaka devojčica sanja o tome da otvori Tiffany plavu kutijicu i u njoj ugleda savršeni dijamant, u momentu kada savršeni muškarac izgovara to dugo očekivano pitanje. Ali šta je sa dečacima čija fantazija manje više prati ovaj isti scenario?
Po prvi put u svojoj 178 godina dugoj istoriji, čuveni brend luksuznog nakita Tiffany & Co. uključio je istopolni par u svoju kampanju za vereničko prstenje. Zanimljivi detalj: u pitanju nisu modeli (mada definitivno tako izgledaju), već stvaran, doduše neimenovan, par iz Njujorka.
„Danas, put do braka više nije linearan, prava ljubav se više ne dešava samo jednom, a ona dolazi u najrazličitijim formama“, rekla je Linda Buckley iz Tiffany & Co. „Verenički prsten je prva rečenica u priči koju će par napisati zajedno, dok stvaraju život koji je duboko intiman i izuzetan, a to je poruka koju smo želeli da pošaljemo ovom kampanjom.“
Ostatak kampanje pod nazivom Will You? krase klasični portreti parova, a iza svih fotografija stoji Peter Lindbergh.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti