Italijanski brend Emilio Pucci poznat je po svom boho sekeipilu kojem teško odolevaju žene, bez obzira na stilsku filozofiju i godine. Za to je mahom najviše zaslužan fantastični Peter Dundas koji je više nego sposoban da nam svake sezone prezentuje novu i uzbudljivu modu.
U prolećnoj kolekciji fokus mu je bio na cveću i jednobojnim odelima koju sada prati i jednako seksipilna nova reklamna kampanja u čijoj se glavnoj ulazi izvrsno snašla predivna manekenka Natasha Poly.
Kampanju je fotografirao najzaposleniji fotografski duo na svetu Inez van Lamsweerde i Vinoodh Matadin.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti