Dok je veliki broj brendova odlučio da u svojim prolećnim kampanjama ulogu zvezde da poznatim licima iz sveta filma, ali i dolazećim modeling it curama, neki su, poput Stelle i Prabal Gurunga, odlučili da ostanu verni svojim proverenim, prohujalim izborima.
A američki dizajner nepalskog porekla Prabal Gurung nije samo ostao veran prelepoj i gracioznoj Joan Smalls već je odlučio da ne menja koncept kampanje, odnosno da u fokusu kampanje bude samo model i njen moćan look, fotografisan iz različitih uglova!
Nakon jedne male pauze kada je na mesto zvezde uskočila Rosie Huntington-Whiteley (jesenja kampnja), i male provokacije na Instagramu kojom je brend pokušao da kod fanova inicira diskusija oko novog lica, PG je lansirao juče svoju prolećnu kampanju koja nam je otkrila da je u pitanju autentična Joan Smalls!
Kampanju je fotografisao Daniel Jackson, dok je za stajling bila zadužena Clare Richardson, koja je Joan odenula u mahom sportske moćne kombinacije inspirisane Himalajima. Dominirale su uzane haljine s prorezima koje su otkrile Joanino zanosno i vitko telo!
Ubeđivanja nije bilo. Prabal nas je već prvom fotografijom ubedio da je Joan savršena za njegovo lice: ona je moćna, nezavisna i prirodno lepa!
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti