Prvi vizuali nove reklamne kampanje muškog parfema brenda Tom Ford “Noir Extreme”, otkrili su nam da je zaštitno lice, zgodni muškarac u raskopčanoj beloj košulji, upravo sam dizajner, Tom Ford!
Iako smo Toma već imali prilike da vidimo kao zaštitno lice njegovih kampanja, dizajner je ponovo potvrdio da je najbolji ambasador njegovog brenda, on sam. I mi se u potpunosti slažemo sa tim!
53-godišnji dizajner odavno je shvatio da će viziju svog brenda, svoju ličnost, rad i sve ono što ga definiše kao osobu (poput očinstva), najuspješnije preneti ako se pojavi kao zaštitno lice vlastitog brenda. Uostalom, prošle godine je izjavio da ga je očinstvo potpuno promenilo i donelo mu drugačije prioritete pa ga više ne zanima da traga za "svojim mestom pod suncem, niti da ubrizgava botoks".
izvor: buro247.hr
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti