Ako je Jacob Elordi "nasledio" mračnu stranu i preki pogled čoveka koji je oblikovao današnju mušku scenu Holivuda, onda je Timothée Chalamet prihvatio potpunu posvećenost i predanost koje je Heath Ledger imao prema ulogama koje je tumačio. Zato, prilikom svake premijere, crvenog tepiha ili dodele nagrada, talentovani glumac dolazi u stilu i estetici likova koje igra na velikom platnu. Takav pristup, kada počne kampanja za filmsko ostvarenje, nije nešto što je mladi glumac otkrio. To je alat kojim se već dugo služe mnogi umetnici u cilju promocije ostvarenja. Samo što Chalamet to ipak najbolje radi.
Timothée Chalamet u cipelama svih svojih likova
Chalametovi izbori za crveni tepih su sve samo ne obični. Omaž koji glumac odaje likovima koje tumači ne nalazi se skriven u detaljima poput upečatljivog broša, niti su simboli ostvarenja prožeti u dezenu njegovih odela. Njegov pristup je celokupan. On je rekreiran od glave do pete, skoro do neprepoznatljivosti.
Nakon "Wonke" nosio je, pretpostavićete, ljubičasto. Za ulogu Boba Dylana u filmu "A Complete Unknown" - za koju je bio nominovan za najprestižniju filmsku nagradu, Oskara, i za koju je prilikom osvajanja SAG nagrade izjavio da ima želju da postane najveći svih vremena, zajedno sa Danielom Day-Lewisom, Marlonom Brandom, Violom Davis, Michaelom Jordanom i Michaelom Phelpsom - ofarbao se u plavo i svoje prepoznatljive lokne ispeglao u ravne šiške ispod plave kape.
Zbog "Marty Supreme", sportske drame koja nas čeka krajem ove godine, talasastu kosu je potpuno ošišao i jednostavno uplovio u izgled inspirisan igračem ping-ponga, kojeg i tumači u spomenutom ostvarenju. To više nije samo izgled, to je stav. Glumac u potpunosti usklađuje svoju personu sa naslovom koji promoviše, što samo doprinosi da odjek ostvarenja bude veći, a njegov stil dodatna reklama.
Modne kreacije kao promocije filmova
Međutim, takav pristup ulogama nakon emitovanja i tokom promotivne kampanje nije novost. Elizabeth Taylor je, nakon filma "Cleopatra" (1963), nastavila da nosi nakit i aksesoare sa egipatskim simbolima, a posebno se isticao njen Bulgari Serpent sat u obliku zmije koji nije skidala. Elizabeth Debicki nosila je prelepu lepršavu crnu haljinu na premijeri 5. sezone serije "The Crown" u Londonu, kao omaž princezi Diani, rekreirajući njen izgled sa crvenog tepiha na Filmskom festivalu u Kanu 1987. godine.
Jacob Elordi je na premijeri filma "Frankenstein" nosio zeleni Cartier sat u skladu sa estetikom filma.Tu je i nezaboravno vintage metalno odelo Thierryja Muglera iz kolekcije iz 1995. godine koje je Zendaya prošetala na premijeri filma "Dune". Samo godinu dana ranije, Margot Robbie je zajedno sa svojim stilistom Andrewom Mukamalom pokazala niz stajlinga kreiranih za promociju filma Grete Gerwig "Barbie", koji su bili moderne rekreacije odevnih kombinacija legendarne Mattel lutke.
Kao i Heath Ledger, čiju je predanost nasledio, Chalamet ne glumi samo pred kamerom. On te uloge živi na sceni, na svakom crvenom tepihu i u svakom kadru. Njegova moć lične transformacije gledaocima pali alarm da je baš to ostvarenje vredno gledanja. Od svake uloge on ponese po jedno iskustvo, ne preuzimajući čitav identitet, već nadograđujući sopstveni talenat i ličnost. Zato je Timothée Chalamet u ovome zaista najbolji.