Publikacija Business of Fashion anketirala je preko 2.600 ispitanika iz više od 190 vodećih svetskih modnih kompanija, kako bi napravili prvu listu sa najpovoljnijim uslovima za rad u modnoj industriji.
BoF-ovi stručnjaci istraživali su uslove za rad u tri kategorije - nagrade i beneficije, vođstvo i razvoj, te radna kultura i okruženje. Sa trećom kategorijom ispitanici su najzadovoljniji - njih 76 posto zadovoljno je sa radnom kulturom i okruženjem u svojim kompanijama, a 91 posto ih je zadovoljno sa radom u timovima.
Međutim, vođstvo i razvoj nisu jača strana modnih kompanija.
BoF piše da je svega 59 posto ispitanika zadovoljno mogućnostima za trening i razvoj dok ih je samo 57 posto zadovoljno sa količinom transparentnostia kada je u pitanju njihovo napredovanje unutar kompanije.
To je zabrinjavajuće jer bi mogućnost učenja i napredovanja trebalo da budu niti vodilje za sve poslodavce koji žele privući kvalitetan kadar. Zbog toga su u BoF-u utvrdili kako kompanije koje ne nude mogućnost napredovanja, učenja i razvoja ne uspevaju da zadrže zaposlenike.
Da bi zadržali i motivisali zaposlene, današnji poslodavci moraju da im ponude i nagrade i beneficije uz tradicionalnu platu i bonuse.
Kompanije poput Berlutija koji je u vlasništvu LVMH-a ili australijskog Cotton On Group, zagovaraju holistički pristup ovoj kategoriji i nude svojim zaposlenicima besplatno članstvo u teretani, jogu i meditaciju, zdravu ishranu, te ih podstiču da se i na poslu zabavljaju kako bi se osećali bolje i bili zadovoljniji na poslu, a time onda i poboljšali kvalitet sosptvenog života.
Kad je vođenje kompanije u pitanju, osim već spomenutih nemogućnosti napredovanja, problem predstavlja i nekvalitetan pristup prema zaposlenima gde feedback od poslodavca zaposleni uglavnom dobivaju dva puta godišnje.
U firmama koje se kotiraju visoko u ovoj kategoriji, kao što je na primer Gap, poslodavci razgovaraju sa zaposlenima barem jednom mesečno, a razgovori su dizajnirani tako da ne samo da im ukazuju na ono što bi mogli popraviti već da istaknu i ono što rade dobro i zašto su zadovoljni što su im upravo oni poslodavci.
BoF je u svom izveštaju istaknuo 16 kompanija koje su najbolje u pojedinim kategorijama kao i u ukupnom poretku.
To su Adidas, Berluti, Calvin Klein, Cotton On Group, Farfetch, Galleries Lafayette, Gap Inc., Gucci, H&M, Levi Strauss & Co., Loewe, Nordstrom Inc., Tommy Hilfiger, Warby Parker, Zalando i Zara. Cijeli izvještaj pronađite na stranicama BoF-a.
Izvor: buro247.hr
Zapratite ELLE na Instagramu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>https://www.instagram.com/elleserbia/
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti