Verujete li nekima od najvećih italijanskih modnih imena ili ne, pitanje je sada?
Mi smo poprilično sigurni da vodeće modne kuće koje dolaze iz Italije poseduju eksperte koji i te kako znaju zašto za nas u sezoni jesen-zima 2019/2020 biraju baš ove look-ove.
Neki od njih su na prvi pogled možda ekstremni, ali su svakako vrlo osvežavajući i efektni, a vaše je da mudro usvojite ono što isključivo vama odgovara.
Takođe, iako su gore pomenute kuće vodeće u ovim domenima, to nikako ne znači da ih neke druge nisu sledile ili jednostavno došle na istiu ili siličnu ideju, koje vam donosimo u nastavku.
Versace
Šminkeri legendarne modne kuće savetuju da razmislite o svim onim prednostima šminke koja podrazumeva takozvani "jutro posle" izgled.
Šta vam prvo pada na pamet?
Pomalo razmazan kreon ispod očiju i taj blago muljavi izgled?
Da, to je upravo to.
Undone je novi perfekcionizam.
Blago muljave i crne oči i nežni koralni karmin na usnama. Efekat je enorman!
foto: Imaxtree
Prada
Kada je u pitanju beauty sekcija u ovoj modnoj kući, ona možda i nije toliko inspirativna u domenu same šminke, s obzirom da je skoncentrisana na prilično minimalistički i bledunjav izgled. Međutim, ono što je i više nego inspirativno, jeste hairstyle departman, takođe minimalistički, ali krajnje efektan.
Zalizana kosa i razdeljak na sredini u kombinaciji sa jednom ili dve pletenice, a u spoju sa komadima ravnih formi. Pokušajte, usvojite, razoružajte!
foto: Imaxtree
Gucci
Ako obratite isključivo pažnju na detalje poput veštačkih suza naleplejnih na lice modela od strane šminkera Thomasa de Kluyvera, koji je došao na ideju i da čitavo uho modela oboji u zlatnu boju, možda će vam promaći ono što je zaista važno u čitavoj ovoj priči o upečatljivim detaljima koje zapravo niko ne bi nosio, minimalistički make-up (kada niste inspirisani za ništa preterano) u spoju sa upečatljivim detaljima koje biste nosili.
Fendi
Fendi je odu velikom Karlu Lagerfeldu prikazao u vidu hairstyle departmana, smatrajući da bi ovaj galmurorizan, ali ipak pomalo ekscentričan izgled Karla oduševio, nas svakako jeste. Pitanje je samo koliko smo i mi i vi i hrabri da ga iznesemo?
foto: Imaxtree
Tod's
Oči mnogo, usne ništa - mantra je modne kuće Jil Sander, ali Versace, Tod's i Moncler predlažu drugu ubojitu varijantu: naglasak na usnama (vatreno crvenim, nude senka i maskara) to je to. Kako go da okrenete, dobićete wa wa woom efekat.
Zapratite ELLE na Instagramu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>https://www.instagram.com/elleserbia/
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti