Verujete li nekima od najvećih italijanskih modnih imena ili ne, pitanje je sada?

Mi smo poprilično sigurni da vodeće modne kuće koje dolaze iz Italije poseduju eksperte koji i te kako znaju zašto za nas u sezoni jesen-zima 2019/2020 biraju baš ove look-ove.

Neki od njih su na prvi pogled možda ekstremni, ali su svakako vrlo osvežavajući i efektni, a vaše je da mudro usvojite ono što isključivo vama odgovara.

Takođe, iako su gore pomenute kuće vodeće u ovim domenima, to nikako ne znači da ih neke druge nisu sledile ili jednostavno došle na istiu ili siličnu ideju, koje vam donosimo u nastavku.

Versace

Šminkeri legendarne modne kuće savetuju da razmislite o svim onim prednostima šminke koja podrazumeva takozvani "jutro posle" izgled.

Šta vam prvo pada na pamet?

Pomalo razmazan kreon ispod očiju i taj blago muljavi izgled?

Da, to je upravo to.

Undone je novi perfekcionizam.

Blago muljave i crne oči i nežni koralni karmin na usnama. Efekat je enorman!

foto: Imaxtree

Prada

Kada je u pitanju beauty sekcija u ovoj modnoj kući, ona možda i nije toliko inspirativna u domenu same šminke, s obzirom da je skoncentrisana na prilično minimalistički i bledunjav izgled. Međutim, ono što je i više nego inspirativno, jeste hairstyle departman, takođe minimalistički, ali krajnje efektan.

Zalizana kosa i razdeljak na sredini u kombinaciji sa jednom ili dve pletenice, a u spoju sa komadima ravnih formi. Pokušajte, usvojite, razoružajte!

foto: Imaxtree

Gucci

Ako obratite isključivo pažnju na detalje poput veštačkih suza naleplejnih na lice modela od strane šminkera Thomasa de Kluyvera, koji je došao na ideju i da čitavo uho modela oboji u zlatnu boju, možda će vam promaći ono što je zaista važno u čitavoj ovoj priči o upečatljivim detaljima koje zapravo niko ne bi nosio, minimalistički make-up (kada niste inspirisani za ništa preterano) u spoju sa upečatljivim detaljima koje biste nosili.

Fendi

Fendi je odu velikom Karlu Lagerfeldu prikazao u vidu hairstyle departmana, smatrajući da bi ovaj galmurorizan, ali ipak pomalo ekscentričan izgled Karla oduševio, nas svakako jeste. Pitanje je samo koliko smo i mi i vi i hrabri da ga iznesemo?

foto: Imaxtree

Tod's

Oči mnogo, usne ništa - mantra je modne kuće Jil Sander, ali Versace, Tod's i Moncler predlažu drugu ubojitu varijantu: naglasak na usnama (vatreno crvenim, nude senka i maskara) to je to. Kako go da okrenete, dobićete wa wa woom efekat.

Zapratite ELLE na Instagramu i prvi dobijte sve insajderske informacije magazina ELLE >>>https://www.instagram.com/elleserbia/