Umetnik Branko Milisković postavio je Dečaka sa lulom u kontekst galerijskog prostora kako bi publika bar nakratko dobila priliku da vidi taj portret, koji ne spada u prepoznatljiva dela Pabla Pikasa, ali je remek-delo psihološkog portreta s početka XX veka.
Performans je okupio mnoštvo gostiju iz sveta umetnosti i s javne scene, a između ostalih, pridružili su nam se: Biljana Tipsarević, Bogomir Doringer, The Kraljica Vila (TKV), Dorijan Kolundžija, Nenad Radujević, Cile Marinković i mnogi drugi.
Performans Branka Miliskovića podržala je kompanija IDEA, u okviru društveno odgovorne kampanje Beograd, grad dobrih IDEA.
Magazin Elle pokrenuo je projekat ArtElle koji podržava i promoviše umetnost i kulturu, a prvi događaj bila je izložba radova proslavljenog svetskog fotografa Dušana Reljina.
Branko Milisković završio je Višu politehničku školu, odsek za industrijski dizajn, a potom je studirao vajarstvo na Fakultetu likovnih umetnosti u Beogradu, u klasi Mrđana Bajića. Krajem 2007. godine dobija stipendiju holandske vlade i nastavlja studije na Kraljevskoj akademiji umetnosti u Hagu, na kojoj je 2009. godine diplomirao. Master studije završio je 2012. godine na Akademiji umetnosti HFBK u Hamburgu u klasi Jeanne Faust. Trenutno živi i radi na relaciji Nemačka–Srbija–Francuska. Svoje performanse i izložbe realizovao je u Italiji, Nemačkoj, Belgiji, Francuskoj, Austriji, Srbiji, Izraelu, Rusiji, Poljskoj, Finskoj, Norveškoj, Holandiji, Indoneziji i Sjedinjenim Američkim Državama.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti