Prilikom snimanja nove reklamne kampanje Olivier Rousteing je odlučio da radi prema principu "kvalitet, ali i kvantitet"!
Zato je na set je pozvao najslavnije i najomiljenije manekenke današnjice, 5 supermodela - Isabel Fontanu, Adrianu Limu, Rosie Huntington-Whiteley, Joan Smalls i Crista Cober.
Na prvim fotografijama koje su se pojavile na internetu, devojke su obučene u efektne kreacije iz kolekcije za proleće/ leto 2015. u potpuno nesvakidašnjem izdanju: kako potpuno zaboravljaju na sve dijete i teretanu, i sa žarom u rukama drže hamburgere i pomfrit, na drugoj igraju kako u žaru igraju video igrice, a na trećoj se bore za mesto pred tv-om.
Kakav će biti nastavak još ne znamo, ali Olivier Rousteing izjavljuje kako je kompletnu prolećnu kampanju bazirao na tom efektu iznenađenja, smeštajući supermodele u svakodnevne situacije. Takođe, sve je iznenadila činjenica kako je u ovoj "zvezdanoj" kampanji izostala glavna manekenka sezone, Kendall Jenner, inače dobra prijateljica kreatora.
Izvor: www.buro247.hr
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti