Počevši od sezone jesen 2015, španski teniser će biti globalni brend ambasador za Tommy Hilfiger veš i Tommy Hilfiger "krojeno po meri" kolekciju. Prva kampanja u kojoj će pojaviti Nadal biće snimana početkom 2015. u Španiji. Pored toga, Nadal će prisustvovati na ekskluzivnim Hilfiger događajima u Severnoj Americi, Evropi i Aziji.
Ovo je drugi put da se Nadal pojavljuje u kampanji za promociju donjeg veša nekog velikog modnog brenda. U 2011. godni, pozirao je sa Megan Fox u modnoj kampanji za Emporio Armani Underwear i Armani Jeans.
"Rafael Nadal je dugogodišnji lični prijatelj i pristalica našeg brenda, a ja sam stalno inspirisan njegovom predanošću i strašću za svojim sportom. Rafael će uz svoj odličan osećaj za stil biti pravi primer koji odražava duh našeg brenda. On je samouveren, zabavan i kul", rekao je Tommy Hilfiger.
Na pitanje da li će Nadal učestvovati u dizajniranju kolekcije, Hilfiger je rekao, "On će nam reći šta voli i ne voli, koji kroj mu odgovara i kakve materijale voli da nosi." Hilfiger je još dodao da očekuje da će Nadal nositi odeću s potpisom brenda Tommy Hilfinger tokom svog slobodnog vremena. "Svi naši komadi su sada na višem nivou, imamo nove materijale i detalje i sve vrste inovacija. Stilovi su za udobnost čoveka u pokretu ", rekao je on.
Hilfiger veruje da će kompanija imati velike koristi od Nadalove promocije.
10 KOMADA KOJE SVAKA ŽENA U PEDESETIM TREBA DA IMA U SVOM GARDEROBERU: Inspirišite se da postanete ikona stila
OVI MODELI PANTALONA NAJBOLJE PRISTAJU ŽENAMA 50+ : Modne ikone sa Instagrama ih uključuju u svoje dnevne outfite
ANGELINA JOLIE PROŠETALA NAJPOŽELJNIJU TORBU ZA 2023. GODINU: Košta preko 3000 dolara i ponovo vraća u modu XXL formu
9 PROIZVODA KOJE NE BI TREBALO DA KORISTITE KADA PREĐETE 50: Umesto da čine lice svežim, daju potpuno suprotan efekat
DA LI ŽENE TREBA DA SE ODREKNU NASLEDSTVA U KORIST MUŠKOG ČLANA PORODICE? Ekonomska moć nad drugim je osnov nejednakosti